Cinsiyetini öğrendiğimiz gün...

03.06.2010 17:30

Bugün Ankaralı anne ve anne adaylarının organize ettiği pikniğe katılacaktık... T.K.İ. de düzenlenen bu organizasyona hzırlık yaparak Anneannemizle birlikte öğlen vakti buraya gittik.. ve akşamında Babamız gelip bizi alacak ve  muhtemelen cinsiyetini öğrenecektik... güzel geçen bir günün sonunda nihayet doktorumuz Tamer beyin yanındaydık.. heyecanla beklerken cinsiyetinin erkek olduğunu söylemişti... Bunu duyan Anneannemiz ve Babamız çok sevinmişti... Ben ise kız olacağına şartlanmış olmamdan olsa gerek şaşırmıştım... ve onların sevinmesine anlam veremiyor sadece kızıyordum beni anlamadıklarından ve eve gelene kadar sık sık ağlamaklı oldum...  uzun zaman bu şartlanmışlığı üzerimden atamadım sanırım hamilelik psikolojisi de eklendi buna... nihayet zaman geçti ve alıştım şimdi ise iyiki de erkek olmuş diyorum... bir anne için cinsiyetin önemli olmadığını anladım.. kendinden bir parça ve sana ait bu en güzel şey...İBu günden iki gün sonraydı doğum günüm ve bana en güzel hediyeydin sen oğlum... iyiki varsın Deniz...